Digital Brain, Vlastní tvorba
Kolonial.cz
Vánoce ve velkém
- Venkovní
- 1200
Klient | Kolonial.cz |
---|---|
Značka | Kolonial.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Internetový rozvozce potravin a drobného zboží Kolonial.cz spustil kampaň Vánoce ve velkém, která bude kromě online prostředí prezentována i v tisku, v rozhlase a na venkovních plochách. Kampaň vznikla ve spolupráci s digitální agenturou Digital Brain, zastoupená bude především na bigboardech v Praze i v zavážených regionech, dále na digy plochách, jaké jsou třeba na pražském Nuselském mostě, a v síti rádií MMS. V regionech pak bude pokračovat neadresnou distribucí letáků.
Komunikace poběží celý prosinec. V jejím rámci nabídne Kolonial zákazníkům v Praze i regionech závoz zdarma a nejprodávanější produkty s 50% slevou. Do nabídky zároveň zařadil celou řadu vánočních položek od adventních věnců, řetězů na stromeček a balicí papíry po drobné dárky. Přichystal i závozové okno na Štědrý den, kdy bude doručovat až do 14 hodin.
Závoz zdarma při doručení do druhého dne bude platit po celý prosinec pro všechny závozové oblasti Kolonialu - tedy Prahu, střední Čechy, Plzeňsko, Rokycansko, Hradecko, Pardubicko a Teplicko s Ústím nad Labem. Minimální hodnota nákupu je i nadále 500 Kč.
"Z každé kategorie zboží jsme zároveň vybrali bestseller, který zákazníkům v rámci vánoční kampaně nabídneme za poloviční cenu," tvrdí šéf marketingu Kolonial.cz Ondřej Tomek.
Součástí vánoční strategie je i další navýšení počtu multipacků, setů a zlevněných produktů v nabídce. Mezi 11.500 prodávanými položkami je nyní každý desátý nabízen za zvýhodněných podmínek.
Komentáře