OgilvyOne
Komerční banka
Partner pro vaše plány
- Televize
- 4206
Klient | Komerční banka |
---|---|
Značka | Komerční banka |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Rojomotorz |
Fotograf/ka | Stanislav Merhaut |
Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je prvním výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Ta letos v dubnu vystřídala předchozího dlouhodobého partnera Komerční banky, agenturu Havas Worldwide Prague.
Banka staví svůj nový komunikační koncept na prezentaci své připravenosti být "spolehlivým a respektovaným partnerem, který klientům pomáhá plnit jejich sny a plány". "V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu služeb. Jako nositele hlavního sdělení jsme využívali humor. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor je v kampaních téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes už prostě nestačí," uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro marketing a komunikaci Komerční banky. Nový komunikační koncept podle něj zdůrazňuje i multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí.
Kampaň se v červnu objeví nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také v pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích.
Nová je také hudební část. Vybrána pro ni byla skladba skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice Rojomotorz, která pracovala například pro automobilky Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem.
Komentáře