upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

OgilvyOne

Komerční banka
Partner pro vaše plány

Klient Komerční banka
Značka Komerční banka
Obor Finanční služby
Režisér Rojomotorz
Fotograf/ka Stanislav Merhaut

Komerční banka spouští na začátku června novou komunikační kampaň, která je prvním výsledkem spolupráce s kreativní agenturou OgilvyOne. Ta letos v dubnu vystřídala předchozího dlouhodobého partnera Komerční banky, agenturu Havas Worldwide Prague.

Banka staví svůj nový komunikační koncept na prezentaci své připravenosti být "spolehlivým a respektovaným partnerem, který klientům pomáhá plnit jejich sny a plány". "V minulosti jsme se v naší komunikaci zaměřovali na to, co už se dnes stalo standardem, profesionalitu a kvalitu služeb. Jako nositele hlavního sdělení jsme využívali humor. Ale časy se změnily, zákazníci jsou náročnější a humor je v kampaních téměř všudypřítomný. Rozesmát klienta, když se dívá na reklamní spot, dnes už prostě nestačí," uvedl Patrice Begue, výkonný ředitel pro marketing a komunikaci Komerční banky. Nový komunikační koncept podle něj zdůrazňuje i multikanálový přístup banky při poskytování bankovních služeb a produktů na základě klientských preferencí.

Kampaň se v červnu objeví nejen v televizi, tisku a na internetu, ale také v pobočkách, bankomatech nebo v sociálních médiích.

Nová je také hudební část. Vybrána pro ni byla skladba skupiny Rolling Stones, která se proslavila především v upravené verzi od formace Verve pod názvem Bitter Sweet Symphony. Režií televizních spotů byla pověřena dvojice Rojomotorz, která pracovala například pro automobilky Citroen nebo Ford. V případě tiskové inzerce banka spolupracovala s fotografem Stanislavem Merhoutem

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy