Arkadia
Konica Minolta
Přibrzděte náklady na tisk
- Venkovní
- 1793
| Klient | Konica Minolta |
|---|---|
| Značka | Konica Minolta |
| Obor | Komerční služby veřejnosti |
| Creative director | Jarek Komárek |
| Copywriter | Pavel Tomeš |
| Account manager | Romana Konečná |
Venkovní kampaň na dálničních mostech po celé České republice pokračuje i v roce 2013. Klíčová sdělení se rozvinula do řidičské hantýrky s použitím tradičních motoristických ikon. Tři textové variace kampaně lze vidět na hlavních českých dálničních tazích. Headliny Přibrzděte náklady na tisk, Posviťte si na firemní dokumenty nebo Správa dokumentů v plné výbavě cílí na řidiče na cestě z Prahy do Brna, pražském okruhu, cestě do Ostravy a dalších nejfrektovanějších silničních komunikacích.


Komentáře