upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Konto Bariéry
Buď šik pro charitu

Klient Konto Bariéry
Značka Konto Bariéry
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Konto Bariéry vyrobilo vlastní kolekci triček a pod heslem Buď šik pro charitu ji od 1. září uvedlo do prodeje. Výtěžek půjde na pomoc lidem s handicapem. Autory grafických motivů jsou čeští výtvarníci Stanislav Diviš, Věra Tataro a Jiří Votruba.

„Impulsem byla aktuální spolupráce s Burda Praha. Díky ní budeme trika prodávat v Praze a Ostravě v rámci dnů Marianne,“ říká ředitelka Konta Bariéry Božena Jirků. (Marianne je název časopisu, který Burda vydává. Časopis začal vycházet v roce 2000, pozn. red.)

Každý z oslovených výtvarníků vytvořil návrh jednoho trika. Limitovaná kolekce je v prodeji za 299 korun prostřednictvím webu. Ti, kdo si chtějí triko zakoupit osobně, mohou v sídle nadace nebo v rámci zmíněných Dnů Marianne, které se uskuteční mezi 11. a 13. září, a to na loungích na Ovocném trhu na Praze 1 a v obchodním centru OC Nová Karolína v Ostravě.

„Kolekce je limitovaná, ale trika chceme prodávat dlouhodobě. Proto počítáme, že o návrh nové série poprosíme další z našich více než 400 výtvarníků, s nimiž spolupracujeme v rámci aukčních salonů,“ dodává Božena Jirků. (Do aukčních salonů mohou výtvarníci věnovat svá díla a výtěžek z jejich dražby pak jde na charitativní projekty Konta Bariéry.)

Triky se rozšiřuje merchandising Konta Bariéry, tedy kolekce předmětů, jejichž prodej pomáhá financovat rehabilitační a kompenzační pomůcky, bezbariérové úpravy a další věci pro lidi s handicapem. Konto Bariéry lze podpořit také nákupem červených nosů nebo aromavisaček do auta. 

Kampaň Buď šik pro charitu nafotila Štěpánka Paseková, jejími tvářemi jsou zpěváci, herci, ale i manažeři a novináři, konkrétně Radek Banga, Eva Čížkovská, Martin Dejdar, David Gránský, Ota Klempíř, Jan Mühlfeit, Tomáš Sedláček, Vanda Wolfová, Jitka Schneiderová, Petr Šimůnek, Aleš Vojíř a Dáša Zázvůrková.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy