Lowe Praha
Konto Bariéry
Ententýky, dva špalíky...
- Online
- 2787
Klient | Nadace Charty 77 |
---|---|
Značka | Konto Bariéry |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Negativ |
Režisér | Štěpán Vodrážka |
Art director | Radim Šrámek |
Creative director | Julio Wallowits |
Copywriter | Tadeáš Haager |
Fotograf/ka | Goran Tačevski |
Account manager | Pavel Kleník, Eva Zehnálková |
"Prst osudu rozpočítává jako děti při hře. O zlomu může rozhodnout jediná vteřina. Pokud se tak stane, Konto Bariéry je tu od toho, aby pomohlo." To se snaží říct veřejnosti ve své nové imageové kampani stěžejní projekt Nadace Charty 77, jímž je kontinuální sbírka na pomoc handicapovaným Konto Bariéry.
Středobodem kampaně je televizní spot v různě dlouhých verzích, představující klienty Konta Bariéry jako hrdiny, kteří zvládají běžný život svému těžkému postižení navzdory. "Nevnímají sami sebe jako postižené chudáčky, jsou to normální mladí lidé. Najít v jejich diářích chvíli času na natáčení bylo docela složité. Věnují se práci, svým koníčkům a jde o velmi inspirativní osobnosti," říká režisér spotu Štěpán Vodrážka.
Jedním z protagonistů tak byl třeba ochrnutý Martin Olišar. "Život se mu změnil, když lezl malé holčičce na strom pro zamotaného draka a zlomila se pod ním větev. Jsme rádi, že představíme takové lidi veřejnosti. A hlavně vzkážeme – jsme tu, pomáháme, když je potřeba, a každému, kdo potřebuje," říká ředitelka Konta Bariéry Božena Jirků. Konto Bariéry se chystá využít tuto image kampaň pro několik nadcházejících let.
Kampaň připravila agentura Lowe Praha coby hlavní kreativní partner Konta Bariéry pod vedením Martina Lochmanna a kreativního ředitele Julia Wallovitse. O nový design a art direkci se postaral Radim Šrámek, o textovou stránku Tadeáš Haager a o celkovou organizaci Pavel Kleník s Evou Zehnálkovou. Televizní spot namluvil Martin Stránský, kameru měl na starosti Šimon Dvořáček, střih Šimon Hájek. Produkce se ujala společnost Negativ film production. Vznik spotu umožnila i bezplatná spolupráce společností Panavision, Magiclab, Soundsquare a Studio Fontana. Vizuály ke kampani nafotil Goran Tačevski.
Komentáře