upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Konto Bariéry
Mám tě ještě radši, když jsi šik pro charitu

Mám tě ještě radši, když jsi šik pro charitu
Klient Next
Značka Konto Bariéry
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Prodejny Next uvedly od 11. února do prodeje speciální trička Konta Bariéry, které provází kampaň se sloganem Mám tě ještě radši, když jsi šik pro charitu. Kampaň odkazuje ke svatému Valentýnovi. "Dvojice" pro kampaň vytvořily Jitka Schneiderová s Martinem Dejdarem a Eva Čížkovská s Davidem Gránským. Výtěžek z prodeje půjde na pomoc lidem s postižením. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy