Nydrle
Konto Bariéry
Pomoc je umění
- Online
- 3875
Klient | Nadace Charty 77 |
---|---|
Značka | Konto Bariéry |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | https://aukcnisalon.cz/ |
Kontinuální sbírka Nadace Charty 77 na pomoc postiženým Konto Bariéry spouští hlavní část kampaně k letošnímu třináctému ročníku charitativního projektu Aukční salon výtvarníků. Cílem kampaně má být změnit prostřednictvím nových médií tradiční vnímání uměleckých aukcí a oslovit mladší publikum. Komunikační koncept, jehož součástí jsou například interaktivní online přenosy malování obrazů, fotokoutky ve veřejném prostoru nebo internetová aukce děl, připravila agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group.
„Chceme, aby na Aukční salon pro Konto Bariéry chodili i úplní nováčci. Vstup na výstavu a aukci je bezplatný. Vyvolávací ceny našich uměleckých děl často začínají na několika set korunách, z konečné ceny se neodvádějí žádné provize. Galerie Kodl realizuje aukci za symbolickou jednu korunu. Peníze, které za umění na Aukčním salonu milovníci umění utratí, Konto Bariéry věnuje ve formě stipendií mladým lidem se zdravotním postižením,“ tvrdí ředitelka Konta Bariéry Božena Jirků.
Jednou z nejvýraznějších součástí kampaně je projekt Živé umění, online přenos, během něhož bude trojice umělců Věra Tataro, Jakub Špaňhel a Petr Kožíšek malovat obrazy před zraky diváků na internetu. Ti přitom budou moct malíře v reálném čase inspirovat a prostřednictvím chatu ovlivnit výslednou podobu díla. První livestream proběhl 23. listopadu, druhý se uskuteční 29. listopadu na Facebooku Konta Bariéry. Moderovat ho bude Kateřina Herčíková (dříve Hrachovcová) coby "Kaira" a Petr Carha coby "Nasty". Tři takto vzniklé obrazy budou následně vydraženy na aukčním portálu Aukro.cz. Na stejném místě bude k aukci nabídnut také klíčový vizuál kampaně, původní obraz se symbolickým záchranným kruhem v kubistickém stylu. Ten pro Konto Bariéry vytvořila přes kreativní platformu Mindtravellers výtvarnice Danda Horáčková.
Na aukci i celý projekt upozorňuje také instalace zlatých rámů přímo v místě výstavy, kde se mohou lidé vyfotit a snímky pak sdílet na sociálních sítích s kampaňovým hashtagem #Pomocjeumeni. Do této aktivity jsou zapojeny různé známé tváře, které tato selfie sdílejí na svých profilech.
Komunikační aktivity pak doplňuje i klasická reklamní kampaň v tisku, rádiu, out-of-home a online médiích a komunikace na sociálních sítích. Celou kampaň včetně microsite Aukční salon a grafiky interních materiálů vytvořila agentura Nydrle.
Komentáře