upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Kooltherm
Kooltherm K5

Kooltherm K5
Klient Kingspan Insulation
Značka Kooltherm
Obor Různé
Creative director Richard Kolbe, David Broder
Account manager Kateřina Petko

Netradiční direct mail propaguje vlastnosti izolačního materiálu Kooltherm K5. Vlastnosti materiálu demonstruje kampaň prostřednictvím modelu domečku, který je dokola obklopen polystyrenem. Tato nadsázka má ukázat, jak mohou působit domy, které používají standardní izolační materiály. Při použití Koolthermu K5 totiž stačí pro dosažení týchž izolačních vlastností – ve srovnání s polystyrenem – použít pouze poloviční tloušťka izolace.

V první vlně byl model domečku rozeslán na 800 kontaktů v Česku a na 200 na Slovensku. Během listopadu bude následovat několik dalších vln komunikace.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy