upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Striker

Kopparberg
Wildhub by Kopparberg

Klient Plzeňský Prazdroj
Značka Kopparberg
Obor Alkoholické nápoje
Režisér Luboš Buračinský
Fotograf/ka Veronika Nagyová
Web http://www.wildhub.cz

Agentura Striker připravila pro švédský cider Kopparberg letní kampaň, která se propojila se světem módy. Výsledkem je módní kolekce Wildhub by Kopparberg z "upcycled" materiálů, na jejímž vzniku se podíleli mladí tvůrci, umělci a thought leadeři z československého módního průmyslu - například průkopnice udržitelné módy Ľubica Skalská, dále Zuzana Gasparovičová a Nicole Kudělková. Všechny tři se sžily s Kopparbergem a vytvořily kolekci 7 kousků z obnošených košil, která nese všechny přívlastky udržitelné módy.

Vytvoření kolekce bylo doprovázeno podporou na sociálních sítích (Instagram a Facebook), vlastní microsite i eventy. Součástí kampaně bylo odhalení kolekce v prostorách Karásny Karlín, která se na jeden večer proměnila v les v Kopparbergu. Kolekce byla představena formou performace a během události se rozdávaly nanuky vyrobené z Kopparbergu.

Do projektu se zapojili v digitálním světě instagrameři, například fotograf Honza Řeháček, známý jako Kopernikk, Jakub Mařík, či knižní vlogerka Dorota Nováková neboli Dorota Noon. Zapojily se i redakce Fashion Map, Fashion Book, Joy a VICE. Offline byli součástí kampaně i čeští designéři - batohy Playbag, šperky Fakticky, konopné boty Bohempia, motýlky Bubibubi ties a pražský vintage store Recycle with Love.

Celou kolekci nafotila pod vedením agentury Striker Veronika Nagyová, MUA artist a stylistkou byla Michaela Warenitsová. Dále se do kampaně zapojila Olga Burešová z agentury Artspeak, která se stará o PR pro Laformelu, nebo Tereza Bílá, která stojí za vizuální identitou kampaně Bibloo x Jakub Polanka. Produkce se ujala agentura Striker, spot režíroval Luboš Buračinský.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy