Yinachi
Kostelecké uzeniny
Cti jazyk svůj
- Televize
- 3991
| Klient | Kostelecké uzeniny |
|---|---|
| Značka | Kostelecké uzeniny |
| Obor | Potraviny |
| Produkce | Dawson |
| Režisér | Robert Hloz |
| Web | http://www.poctivyparek.cz/ |
Kostelecké uzeniny spustily další kampaň svých produktů, která má být začátkem její nové dlouhodobé komunikace a kromě zájmu o uzeniny chce u lidí vyvolat i zájem o český jazyk a o české literární klasiky. Koncept kampaně navrhla agentura Yinachi, s níž Kostelecké uzeniny spolupracovaly už při předchozích kampaních Dobráci od kosti a Bude dobře napořád.
Teaserovou upoutávku i první spot, propagující výrobek Poctivý párek, tak provází četba úvodních veršů básně Máj Karla Hynka Máchy, ilustrovaná záběry na chataře. Spot, který režíroval Robert Hloz v produkci Dawson, běží na stanicích televizních skupin Nova, Prima a Barrandov. Kampaň dále zahrnuje komunikaci na internetu, v tisku a v místech prodeje. Současně probíhá spotřebitelská soutěž, která vychází z daného reklamního konceptu. Soutěžící mají za úkol napsat báseň obsahující slova poctivý, párek a Kostelec.

Komentáře