Yinachi
Kostelecké uzeniny
Dobráci od kosti
- Televize
- 4769
Klient | Kostelecké uzeniny |
---|---|
Značka | Kostelecké uzeniny |
Obor | Potraviny |
Produkce | Nomad Films |
Společnost Kostelecké uzeniny uvádí televizní kampaň, vůbec první v historii této tradiční značky. Tvářemi spotu, který na televizní obrazovky vstoupil v průběhu měsíce října a bude se vysílat až do Vánoc, jsou opravdoví řezníci pracující v provozu Kosteleckých uzenin. Sborově zpívanou verzí písně Ta naše písnička česká chtějí vzdát hold českému stavu řeznickému a odkázat na tradici českého řemesla.
Nový televizní spot byl vyroben ve 30 a 70vteřinové verzi a jde ruku v ruce s produktovou řadou uzenin Poctivá, již Kostelecké uzeniny uvedly na trh počátkem letoška a která zahrnovala především sortiment šunek. Nyní ji rozšiřují o další novinky v podobě Vídeňských a Debrecínských párků, Pražské šunky a Vysočiny z Kostelce.
Kreativní řešení spotu připravila agentura Yinachi, produkci zajistila agentura Nomad Films Prague. Na samotné výrobě spotu pracovali přední tvůrci české reklamy – režisér Petr Hanousek, kameraman Jan Šťastný, střihač Filip Malásek, hudební složku obstarali Dušan Neuwerth s Pavlem Doubravou.
Televizní kampaň zahrnuje tři celoplošné televizní stanice Nova, Prima a Barrandov a bude doplněna i online kampaní. V místě prodeje budou produkty řady Poctivá propagovány prostřednictvím standardních POS materiálů, zákazníci je najdou také ve speciálních mobilních lednicích.
Komentáře