Yinachi
Kostelecké uzeniny
Poctivých 100 let řeznického řemesla
- Televize
- 1334
Klient | Kostelecké uzeniny |
---|---|
Značka | Kostelecké uzeniny |
Obor | Potraviny |
Režisér | Robert Hloz |
Společnost Kostelecké uzeniny u příležitosti oslav 100. výročí existence připravila komunikační kampaň o řeznickém řemeslu. Dva třicetivteřinové spoty diváka seznamují s údělem, ale i krásou těžkého řeznického řemesla. První videospot je na televizních obrazovkách (Nova, Prima, Barrandov) k vidění v listopadu, druhý bude vysílán během prosince tohoto roku. Kreativní koncept navrhla agentura Yinachi, režie se opět ujal Robert Hloz.
"Většinu rolí v obou spotech jsme obsadili našimi skutečnými zaměstnanci a jsem přesvědčen, že i tento fakt podtrhl opravdovost řeznického řemesla, kterou jsme chtěli od začátku divákům přiblížit," uvedl Michal Jedlička, generální ředitel společnosti Kostelecké uzeniny.
Komentáře