upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Giant Interactive, vlastní tvorba

KPMG
Vyrostli jsme v KPMG

Vyrostli jsme v KPMG
Klient KPMG Česká republika
Značka KPMG
Obor Komerční služby veřejnosti
Web http://www.vyrostlijsme.cz/

Poradenská společnost KPMG Česká republika spustila novou náborovou kampaň s mottem Vyrostli jsme v KPMG. Kampaň má za cíl představit společnost "jako ideálního zaměstnavatele pro start kariéry v oboru financí a byznysu". Stojí na osobních příbězích 19 lidí, mezi nimiž jsou současní i bývalí zaměstnanci.

„Když jsme připravovali strategii budování značky zaměstnavatele pro následující sezonu, vyšli jsme z analýzy dat o kariérních preferencích studentů. Zjistili jsme, že si naše cílová skupina vysokoškoláků s naší značkou nespojuje řadu atributů, které jako zaměstnavatel nabízíme,“ tvrdí Michaela Raková, která stojí za novou strategií takzvaného employer brandingu v KPMG.

Koncept kampaně popisuje benefity firmy na příbězích zaměstnanců, kteří si tuto společnost zvolili jako svého prvního zaměstnavatele po vysoké škole a po pár letech se díky tomu dostali do vedení bank, pojišťoven a dalších společností, nebo zastávají nejvyšší pozice přímo v KPMG. „Zapojením lidí, kteří už u nás ve firmě nepracují a odešli jinam, chceme dodat svým tvrzením o kvalitách zaměstnavatele váhu. Také chceme studentům ukázat, že pokud je jejich vysněnou pozicí například finanční ředitel, od nás může být ta cesta kratší, než kdyby nastoupili přímo do dané společnosti od píky,“ prohlašuje Raková.

Komunikace má za cíl oslovit studenty a čerstvé absolventy zejména ekonomických oborů. Kampaň, kterou KPMG tvoří in-house, startuje spuštěním webové stránky Vyrostli jsme z dílny webové agentury Giant interactive. K její propagaci firma využívá reklamní plochy přímo na cílových vysokých školách a v jejich okolí a řadu online nástrojů. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy