upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

Krušovice
Král jde na mistrovství / Jitka Čvančarová

Klient Heineken
Značka Krušovice
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Armada Films
Režisér Tomáš Řehořek

Pivovarnická skupina Heineken spustila novou kampaň značky Krušovice k letošnímu mistrovství světa v ledním hokeji. Ke krušovickému Králi se v ní přidala Královna v podání herečky Jitky Čvančarové. Kampaň zahrnuje televizní spot spolu s jeho online verzí, spuštěnou od 11. dubna. Televizní spoty produkovala Armada Films a režíroval je už Tomáš Řehořek. Kreativní vývoj a přípravu zbylé části komunikace zajišťovala agentura VCCP Prague. Televizní spot se začne vysílat od 11. dubna v televizních kanálech Novy, Primy a Óčka.

Natáčení televizního spotu dokumentovala speciální 360° kamera, která má nabídnout divákům pohled do zákulisí. "Při vymýšlení komunikace jsme se snažili přijít na uživatelsky zajímavý obsah," říká k tomu marketingový manažer značky Krušovice Jiří Coufal. Pro Česko bude tento formát použit jako promovaný online spot formou pre-roll videí.

Herec představující Krále měl tedy při natáčení na hlavě otočnou kameru snímající okolní dění z jeho pohledu. Při natáčení spotu tak vznikla i další videa, v nichž se mohou internetoví uživatelé "stát na chvíli Králem", tedy vnímat okolí z jeho pohledu a při využití podpory 3D videa i ovládat směr, kam se Král právě podívá – kromě herečky Čvančarové tak mohou zblízka poznat i další herce, kompars, ale také celý štáb, a to i se zvukem. Uslyší i režisérské pokyny Tomáše Řehořka. Tvůrci videí dovnitř ukryli i další postavy, které se v televizní reklamě nevyskytují – například českého panovníka Rudolfa II., který povýšil pivovar Krušovice na Královský pivovar, dvojníka hlavního hrdiny, zamilovanou fanynku či finského fanouška.

Osmdesáté mistrovství světa v ledním hokeji začíná 6. května a bude se hrát v Moskvě a Petrohradu. Značka Krušovice je oficiálním sponzorem druhý rok. Svou novou kampaní se staví proti přesvědčení, že hokej je pouze a především mužskou záležitostí. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy