upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

Krušovice
Krušovice míří do světa

Klient Heineken
Značka Krušovice
Obor Alkoholické nápoje
Režisér Matěj Šámal

Historicky poprvé ve své historii připravil pivovar Krušovice mezinárodní reklamu, nasnímanou navíc metodou dvojexpozice. Třicetivteřinový spot představuje Krušovice jako české pivo, které se v pivovaru ve středních Čechách vyrábí nepřetržitě už od roku 1581.V hlavních rolích reklamy z dílny agentury VCCP vystupují suroviny i pivovar.

"Při výrobě spotu tvůrci vůbec poprvé použili speciální technologii dvojexpozice, kdy se současně prolínají dva obrazy a vytvářejí tak obraz v obraze. Tato metoda je v reklamní oblasti spíše ojedinělá," uvedla Lenka Kroupová, manažerka značky Krušovice pro lokální i mezinárodní trh.

Režisérem spotu byl Matěj Šámal. Záběry, do kterých je komponovaná druhá expozice, jsou buď statické, nebo se natáčejí technologií zpomaleného pohybu. Důvodem téměř statických záběrů je, že obrysy postav představují rám pro druhý vkládaný záběr. Kdyby se objekt hýbal normálně nebo měnil tvar, přestal by efekt fungovat. V případě krušovické reklamy se ovšem pracovalo také s tekutinou, která obrysy mění neustále. Tomu tvůrci v některých dvojexpozicích potřebovali zabránit a využili speciální kameru, pracující v režimu extrémního zpomalení.

Jako první spot spatřili v televizi na Slovensku v červnu, dále se divákům představil ve stejném měsíci v onlinu v Srbsku a Maďarsku. Zároveň je v Maďarsku připravena i televizní kampaň, kterou spustí v srpnu. Odtud se posune do dalších zemí světa, například Gruzie.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy