Bistro, Bistro Social, VCCP
Krušovice
Pivo s charakterem / Václav Rašilov
- Televize
- 5543
Klient | Heineken |
---|---|
Mediální agentura | Starcom Mediavest, Adexpres |
Značka | Krušovice |
Obor | Alkoholické nápoje |
Novou strategií značky Krušovice pivovarnické skupiny Heineken je vměstnat se do segmentu, který se dosud profilují typově především whisky. Jde o segment takzvaného uznání. „Jde v něm o moment, kdy si člověk výrobek dopřeje, protože den zvládl, a odmění se. Není to segment pro každodenní pivo, spotřebitelé, kteří mají aktivní a pozitivní přístup k životu, v něm vyhledávají především ležáky, dvanáctky,“ přiblížila brand manažerka skupiny Heineken Lenka Kroupová. Krušovice proto uvedly nový Ležák za studena chmelený, na němž sládek Michal Havrda se svým týmem a také s Chmelařským institutem v Žatci pracoval přes dva roky. Řadí ho právě mezi prémiová česká piva. Na trhu je od poloviny února.
V marketingové komunikaci se nová strategie promítne konceptem „pivo s charakterem pro muže s charakterem“. Vinou úmrtí předchozího protagonisty přišly Krušovice o krále ze svých dosavadních spotů, značka proto hledala novou tvář. „Dlouho jsme hledali nového krále, trvalo to určitě šest měsíců, ale nikdo nám nebyl dost dobrý,“ popsal marketingový manažer značky Jiří Coufal. Nakonec se jím stal herec Václav Rašilov, bratr Saši Rašilova.
Ten vystupuje v nových spotech, které režíroval Brit Laurence Dunmore. Spoty ukazují muže v podání Rašilova, kterak obstojí v různých situacích a na konci dne si dá za odměnu pivo. S Rašilovem ve spotech jako ztělesnění charakteru Čech vysoký 218 centimetrů. V komunikaci dál zůstává heslo Buď jsi král, nebo ne.
Doplní je sponzorské vzkazy na ČT Sport, spojené s nadcházejícím mistrovstvím světa v hokeji, jehož jsou Krušovice i letos oficiálním sponzorem. Od 1. března jde na nový ležák online kampaň, v médiích nakoupených výhradně programaticky. Spot poběží od 3. dubna do 12. května. Následně od 5. do 21. května, v době turnaje, budou nasazeny zmíněné televizní sponzoringy. Šampionát letos proběhne v Paříži ve Francii a v Kolíně nad Rýnem v Německu. Protože ve Francii je zakázána reklama na alkohol, v Paříži bude na mantinelech heslo Královský charakter s motivem korunky z loga Krušovic, na kterou má údajně značka od spotřebitelů aktivní a pozitivní reakce. Tentýž motiv pak budou opakovat sponzorské vzkazy v televizi.
Spoty se budou vysílat výhradně na stanicích skupiny Prima. Kreativně kampaň tvořila agentura VCCP, produkci zajistilo Bistro Films. Kampaň použije také venkovní média ve velkých městech či sponzoring na pražském rádiu Expres, kromě televize nicméně bude hlavní částí kampaně online, to zajišťuje agentura Bistro, respektive Bistro Social.
Komentáře