WMC Grey
Krušovice
Pšeničné
- Televize
- 3948
Klient | Heineken Česká republika |
---|---|
Značka | Krušovice |
Obor | Alkoholické nápoje |
Režisér | Jakub Kohák |
Art director | Jiří Kubík |
Creative director | Filip Kukla |
Copywriter | Vratislav Šlapák |
Nový produkt krušovického pivovaru – svrchně kvašený nefiltrovaný pšeničný ležák s názvem Krušovice Pšeničné – se od 3. května představí v televizním spotu – ten se natáčel 14. dubna a režíroval ho Jakub Kohák. Oslovit má primárně muže mezi 30 a 40 lety.
Televizní reklama, která se natáčela v Rakovníku, se částečně odehrává i ve „vzorném podniku krušovickém“, tedy Šalandě na rakovnickém náměstí. „Chceme našim spotřebitelům říci, že krušovické Pšeničné je ideální pro relaxaci a skvěle osvěží. V reklamě si tentokrát zahrál štamgast Slávek, pro kterého se krušovické Pšeničné stalo příjemným překvapením,“ uvedla manažerka značky Krušovice Hana Fenclová.
Prostřednictvím reklamního spotu se diváci seznámí s rituálem nalévání a servírování pšeničného piva. Vzhledem k tomu, že jde o pivo nefiltrované, které obsahuje zbytek pivovarských kvasnic, je potřeba v průběhu nalévání krouživým pohybem lahve uvolnit jejich sedlinku ze dna. Jemný zákal tedy není na závadu, ale naopak charakteristickou vlastností svrchně kvašeného pšeničného piva.
Kromě televizní reklamy na sebe krušovická novinka upozorní i na venkovních reklamních plochách. Spotřebitelé se dále mohou těšit na ochutnávky ve vybraných maloobchodních prodejnách a v měsíci červnu opět vyjedou krušovické hlídky do českých měst a městeček, aby novinku zábavnou formou představily. Rozdávat budou také speciální promo tácky, které zájemci budou moci vyměnit ve vybraných krušovických hospodách za jedno osvěžující Pšeničné.
V obchodní síti se zákazníci o novém produktu dozvědí z reklamních materiálů v místech prodeje, připraveny budou i výrazné reklamní stojany. Reklamní materiály s informacemi o Pšeničném pivu budou mít k dispozici i majitelé a provozovatelé všech restaurací, kde se Krušovice Pšeničné bude čepovat. K on-line propagaci poslouží i Facebook a web.
Zavedením nového produktu do svého portfolia Krušovice reagují na trendy měnícího se českého pivního trhu, kde konzumenti stále raději vyhledávají nové chutě a zajímavé změny. Segment pšeničného piva je v České republice poměrně málo rozvinutý, nicméně podle situace v sousedních zemích lze usuzovat, že by si lidé pšeničné pivo mohli oblíbit i u nás.
Pšeničné pivo se v našich zeměpisných šířkách běžně vařilo až do poloviny devatenáctého století, kdy je vytlačil typicky český světlý ležák. V sousedních zemích, zejména v Bavorsku a Rakousku, se však tradice i obliba „weizenbierů“ udržela dodnes.
Komentáře