upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Družina

Kühnův dětský sbor
Živý hrací strojek

Klient Kühnův dětský sbor
Značka Kühnův dětský sbor
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Jan Látal, Jan Žaloudek, Michaela Klakurková
Web http://www.kuhnata.cz/cs/

346 not, 80 sekund a jedna tovární hala – Kühnův dětský sbor natočil netradiční spot, ve kterém z továrního jeřábu snímá kamera jednotlivé členy pěveckého sboru jako noty.

Nejstarší a největší dětský sbor v České republice v klipu ztvárnil koledu Ščedrik, v anglicky mluvících zemích známé pod názvem „Carol of the Bells“. V jednom záběru se zde představilo bezmála 350 zpěváčků všech věkových kategorií.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy