upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

CrossMasters, Spoko

Kulina
Abys došel přímo k cíli

Klient Kulina
Mediální agentura Red Media
Značka Kulina
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Spoko

Internetový prodejce vybavení do kuchyně Kulina spouští hlavní část své podzimní kampaně zaměřené na budování značky. Od listopadu nasazuje na největší tuzemské videoplatformy reklamní spoty, které doplní již dříve uvedené brandingy a klasické bannery. Současná online kampaň  je první image kampaní tohoto rozsahu v historii firmy. Poběží až do konce prosince. Kromě Česka je nasazena i na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. 

„Kulina dosud využívala primárně vyhledávání, retargeting a další výkonové nástroje. Potenciál těchto kanálů už ale e-shop v rámci dosavadní komunikace vytěžil. K dalšímu růstu potřebujeme proto oslovit novou klientelu a rozšířit povědomí o značce jako prodejci designového vybavení do kuchyně,“ říká Josef Prorok z mediální agentury Red Media, která s Kulinou po vítězství v tendru na strategickou mediální agenturu od letošního července spolupracuje.

V rámci aktuální kampaně zajistila agentura Red Media mediální strategii a nákup médií. Produkci videoreklamy měla na starost agentura Spoko, která je stejně jako Red Media součástí nákupní aliance MediaBlock skupiny Kindred Group. Analytickou část kampaně pak zastřešuje CrossMasters.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy