CrossMasters, Spoko
Kulina
Abys došel přímo k cíli
- Online
- 1959
Klient | Kulina |
---|---|
Mediální agentura | Red Media |
Značka | Kulina |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Spoko |
Internetový prodejce vybavení do kuchyně Kulina spouští hlavní část své podzimní kampaně zaměřené na budování značky. Od listopadu nasazuje na největší tuzemské videoplatformy reklamní spoty, které doplní již dříve uvedené brandingy a klasické bannery. Současná online kampaň je první image kampaní tohoto rozsahu v historii firmy. Poběží až do konce prosince. Kromě Česka je nasazena i na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku.
„Kulina dosud využívala primárně vyhledávání, retargeting a další výkonové nástroje. Potenciál těchto kanálů už ale e-shop v rámci dosavadní komunikace vytěžil. K dalšímu růstu potřebujeme proto oslovit novou klientelu a rozšířit povědomí o značce jako prodejci designového vybavení do kuchyně,“ říká Josef Prorok z mediální agentury Red Media, která s Kulinou po vítězství v tendru na strategickou mediální agenturu od letošního července spolupracuje.
V rámci aktuální kampaně zajistila agentura Red Media mediální strategii a nákup médií. Produkci videoreklamy měla na starost agentura Spoko, která je stejně jako Red Media součástí nákupní aliance MediaBlock skupiny Kindred Group. Analytickou část kampaně pak zastřešuje CrossMasters.
Komentáře