upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Kytary.cz
Rocker vs. Šampón

Klient Kytary.cz
Značka Kytary.cz
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport

Prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz zveřejnil image spot. Produkce proběhla téměř výhradně z interních zdrojů firmy. Cílem totiž bylo natočit low-budget spot bez profesionálního štábu či jiných externích zásahů. Kytary.cz tak sáhly k vlastnímu scénáři, střihu, postprodukci i k vlastním tvářím. Hlavní postava objevující se ve spotu je totiž zaměstnanec firmy, který normálně pracuje jako prodejce nástrojů na jedné z poboček.

Informace, že se na produkci nepodílelo externí studio, může být vzhledem k profesionálnímu zpracování a kvalitním záběrům (včetně využití slow motion efektů) překvapivá. Spot tak lze brát i jako vzkaz dalším firmám, že s vlastním kreativním týmem a invencí lze realizovat zajímavé marketingové projekty, které svou kvalitou s přehledem dosáhnou úrovně profi studií, ale utraceným budgetem dosáhnou zhruba desetinové částky. Stejně tak tomu totiž bylo v tomto případě.

Odběratelé YouTube kanálu Kytary.cz vědí, že tento prodejce hudebních nástrojů již dlouhodobě uspokojuje poptávku po instruktážních, edukativních a informativních muzikantských videích a nebrání se ani zábavnému obsahu, kterým vlastní produkci doplňuje. Zmíněné video bylo prvním pokusem o regulérní image spot, který by běžel jako reklama na YouTube a zároveň by se s ním firma mohla prezentovat v rámci svých dalších marketingových aktivit.

Součástí zadání, s nímž se kreativní tým společnosti musel vypořádat, bylo natočit video, které netradičním způsobem představí brand Kytary.cz a hlavní hodnoty, na kterých si značka zakládá. Samozřejmou snahou bylo vyhnout se reklamním klišé a podbízivým postupům. Hlavní sdělení videa zní „Nejlepší servis mají Kytary.cz“ a komunikováno je prostřednictvím krátkého příběhu s překvapivou pointou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy