upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Lagardere Active ČR
Dopravní 1

Dopravní 1
Klient Lagardere Active ČR
Značka Lagardere Active ČR
Obor Média, vydavatelství, marketing
Web http://dopravnijednicka.cz

Multimediální dům Lagardere Active ČR v rámci projektu Dopravní 1, který je zaměřený na zvýšení bezpečnosti, snížení nehodovosti a minimalizaci škod, připravil novou kampaň. Objeví se v rádiu, na webech, sociálních sítích a eventech. Ve vysílání Frekvence 1 a Evropy 2 budou zařazeny nejen klasické spoty, ale i rozhlasové pořady k dopravě a na rádiu ZET a ve službě Youradio News i odborné vstupy a analýzy. Bezpečné dopravě se budou věnovat i speciální promo soutěže a bude také součástí výjezdních road-show a eventů. Tváří projektu je moderátor Evropy 2 Petr Říbal.

Téměř dva roky funguje i speciální samostatný web Dopravnijednicka.cz, kde jsou publikovány články a příspěvky o dopravní výchově a tématice. Dopravnijednicka.cz navíc působí jako otevřená platforma pro publikaci obsahu k bezpečné dopravě, ze které pak obsah přebírají další média nejen v rámci skupiny.

Cílem je dosáhnout mediálního výkonu s více než 287 miliony kontaktů napříč cílovými skupinami, z toho přes polovinu získá na internetu. Do projektu Dopravní 1 jsou zapojené všechny značky mediálního domu, tedy Frekvence 1, Evropa 2, Youradio, ZET či dětská značka Pigy.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy