Vlastní tvorba
Frekvence 1
Lepší ráno
- Televize
- 1185
Klient | Lagardere Active ČR |
---|---|
Značka | Frekvence 1 |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Rodinné rádio Frekvence 1 spustilo začátkem června imageovou kampaň Lepší ráno na podporu ranního vysílání, současně propaguje i ideové smýšlení stanice. Kreativa i mediální plánování bylo řešeno in-house za využití barterových partnerství. Vizuály se objeví v printu (Burda Praha, Bauer Media Praha, Czech News Center, Mafra, Vltava Labe Media). Připraveny jsou i televizní spoty (Nova, ČT, Barrandov). Kampaň využívá i sociální média a vlastní cross promotion.
Frekvence 1 staví dlouhodobě svůj positioning na moderátorských osobnostech a na specifickém vztahu s posluchači. Aktuálním tématem kampaně je pozitivní přístup. "Drobné detaily mohou náš život výrazně zlepšit. Stačí málo, abychom měli lepší náladu. Jedna a ta samá věc se dá udělat dobře, nebo dobře a s láskou, úsměvem navíc. A to je Frekvence 1. Speciálně ranní vysílání je takto laděné. Rád vstává málokdo, ale když už musíme, tak si to s Frekvencí 1 můžeme udělat příjemnější. Díky muzice, díky humoru, díky pozitivním zprávám, díky dárkům, které denně rozdáváme,“ vykládá Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.
Frekvence 1 kampaň propojuje i se svými road show po republice. Někdy je výjezdní koncept řešen formou spolupráce s partnery jako Bohemia Sekt, Mountfield, Minit, Madeta, jindy se ranní tým Frekvence 1 vydává za konkrétními posluchači a jejich příběhy. Nedávným příkladem je stávka řidičů autobusů. "Zatímco ostatní média se věnovala stávce v ranní špičce z pohledu toho, jak znepříjemnila den cestujícím, a řeší příčiny a důsledky této stávky, ranní tým Frekvence 1 vyrazí mezi naštvané cestující a nabídne jim odvoz do práce. A ostatním na zastávce snídani. Já vím, odvezeme jich jen pár, a snídani dostane pár desítek, ale jde o přístup. Všichni můžeme mít lepší ráno, když budeme chtít,“ dodává Miroslav Škoda.
Komentáře