Leo Burnett
Lama Mobile
Halíře dělají talíře
- Televize
- 2771
Klient | Lama Mobile |
---|---|
Značka | Lama Mobile |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Lama Mobile, nový hráč na trhu virtuálních mobilních operátorů, si v rámci strategie vymezení se vůči nešvarům konkurence na poli telekomunikačních služeb přivlastňuje roli lidového a veselého operátora. Kampaní, která startuje v pátek 15. listopadu, provázejí živé lamy, které prezentují výhody produktu i produktovou nabídku. Uvedení značky je spojené s nabídkou mobilních služeb, portfolio pod zastřešující značkou Lama zahrnuje i distribuci plynu a elektřiny.
Kampaň běží v televizi, v tisku, na internetu a na venkovních plochách - kupříkladu velká plachta ve formátu 9x100 metrů na frekventované ulici 5. května v Praze.
V rámci podlinkové komunikace startuje Lama Mobile 20. listopadu roadshow ve vybraných nákupních centrech. Tam bude nabízet nejen levné volání, ale i plyn a elektřinu se slevou.
Komentáře