Mark BBDO
Lay’s Oven Baked
Skvělá chuť, o 50 % méně tuku
- Televize
- 1140
Klient | PepsiCo |
---|---|
Značka | Lay’s Oven Baked |
Obor | Potraviny |
Společnost PepsiCo zahájila marketingovou podporu svých pečených chipsů značky Lay’s Oven Baked. Novinku uvedla firma na český trh v reakci na rostoucí důraz na zdravý životní styl. Hlavním komunikačním sdělením je Skvělá chuť, o 50 % méně tuku. Kampaň bude vedle televize viditelná i v online prostředí a místě prodeje.
Televizní spot poběží na televizních stanicích Prima, Barrandov a Óčko. Kampaň bude mít i svou digitální aktivaci s přesahem do online prostředí. Na sociálních sítích je značka aktivní zejména na lokálním facebookovém profilu a Instagramu. Pro relevantní zásah cílové skupiny byla navázána spolupráce se stand-up komičkami Koko Comedy, které cílovou skupinu oslovují humorem o ženách. Spolupráci s Koko Comedy, stejně jako komunikaci na sociálních sítích, realizovala agentura 2Fresh. Podporu dostanou Lay’s Oven Baked i v místě prodeje formou ochutnávek, promo materiálů a speciálních vystavení.
Komentáře