Zaraguza
Leerdammer Special Toast
Fashion Toast
- Online
- 2436
Klient | Bel Sýry Česko |
---|---|
Značka | Leerdammer Special Toast |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.fashiontoast.cz/ |
Značka sýru Leerdammer představuje nový produkt Leerdammer Special Toast. Propaguje jej kampaň digitální agentury Zaraguza.
„Myšlenka vzešla ze zkušenosti spotřebitelů, kteří znají toasty jen jako nevzhledné zapečené trojúhelníčky. Leerdammer se proto rozhodl vnímání toastů změnit a udělat z nich trendy jídlo. Když se na to podíváme přes módní slovník, je základem šatníku. Je bílou košilí, krátkými černými šaty nebo kvalitními džínami, které potřebují už jen malé doplňující akcenty,“ prohlašuje Barbora Maslachová, brand managerka Leerdammeru.
Kampaň sestává ze dvou fází. První byl event, na kterém Leerdammer spojil šest blogů o módě Menstyle.cz, Sexy mamas, Style Cook Book, A Cup of Style, Check Czech Fashion a Kristy & Stuff s šéfkuchaři pražské restaurace Mozaika Burger & Co. Bohumilem Spěvákem a Janem Stošickým a dal jim za úkol v pražském prostoru Tančící kuchyně stvořit sedm toastů, odrážejících jejich vlastní styl. Vznikl tak například toast ve stylu hippie, punku nebo hipsterský. Bloggeři se pak měli stát kanálem k šíření kampaně, prostřednictvím svých zápisků o této akci a šířením fotografií a videí. Obrázky jsou k nalezení mimo jiné na Instagramu pod hashtagem #fashiontoast.
Druhá fáze kampaně běží od 11. května na facebookové stránce značky Leerdammer v newsfeedu i v záložce, kde lze najít recepty na toasty, informace o bloggerech, fotky a video z eventu. Každý týden bude věnován jednomu bloggerovi a jeho toastu, kampaň tak potrvá sedm týdnů.
Komentáře