Mediasharks
Leoš Mareš
Dvanáctpomalých pětrychlých jednanová
- Venkovní
- 2064
Klient | Leoš Mareš |
---|---|
Značka | Leoš Mareš |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Fotograf/ka | Benedikt Renč |
Agentura Mediasharks společně s fotografem Benediktem Renčem připravila vizuální identitu pro aktuální tvůrčí aktivity Leoše Mareše. Vizuál se používá online, v tisku a na venkovních nosičích, a to po celém Česku a Slovensku. Práce agentury zahrnula klíčový vizuál pro prodej aktuálního CD, které Mareš prodává exkluzivně přes e-shop Mall.cz, a pro koncert, online bannery, videa i statické záběry na Marešův Instagram, propojení designu až na samotný koncert i aplikace na upomínkové předměty.
"Rozhodli jsme se pro jednoznačný, jednoduchý a tudíž snadno zapamatovatelný design, který reflektuje náročné představy hvězdného interpreta. Naši grafici přišli s paletou návrhů řešení, avšak zvolili jsme jednu přímočarou cestu, která bude přijata nejvroucněji jak po vizuální stránce, tak obchodní," vypráví obchodní ředitel Mediasharks Matouš Peschke.
Komentáře