WMC Grey
Letiště Praha
Budete létat radostí
- Online
- 1681
Klient | Český aeroholding |
---|---|
Značka | Letiště Praha |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
Letiště Praha zahájilo komunikační kampaň se sloganem Budete létat radostí. Cílem nové B2C komunikace, kterou společnost připravila společně s reklamní agenturou WMC/Grey, je představit před začínající letní sezónou novinky v oblasti služeb a podpořit vnímání letiště jako vstřícného a moderního prostoru. V první fázi budou propagovány služby parkování a změny v nabídce restaurací.
"Před zahájením hlavní sezóny došlo na letišti k mnoha změnám. Prostřednictvím letní kampaně s nimi chceme seznámit zejména českou veřejnost. Zároveň tím zahajujeme dlouhodobou komunikaci," upřesňuje Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu, jehož součástí je Letiště Praha.
Dlouhodobá komunikace bude kombinovat charakter produktové a imageové kampaně. Jejich spojujícím prvkem bude podtitul Měníme letiště pro vás. Od 1. června kampaň podporuje start nové značky parkovacích služeb pod názvem Aeroparking. Součástí komunikace je změna lokální navigace na letišti a také názvů jednotlivých parkovacích domů. V rámci produktové části kampaně je komunikována především cena v kombinaci s polohou na Letišti Václava Havla Praha. Na přelomu června a července bude komunikace rozšířena o nabídku rozšířených a inovovaných restauračních služeb.
Kreativní podoba kampaně koresponduje se sloganem Budete létat radostí a pracuje s motivem "létajících lidí", využívajících různé produkty a služby na pražském letišti. V duchu kampaně byly realizovány také nové webové stránky parkovacích služeb Aeroparking, newsletter pro veřejnost a další marketingové materiály. Těžiště letní kampaně, probíhající od června do srpna, je v on-line médiích, která budou postupně rozšířena o tištěné tituly (deníky, týdeníky) a outdoor. Marketingovou kampaň podpoří články o parkování, stravování a tipy, které mají zjednodušit cestování.
Komentáře