Vlastní tvorba
Letuška.cz
Zbraň, na kterou není obrany
- Televize
- 3581
Klient | Asiana |
---|---|
Značka | Letuška.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | E Fox |
Režisér | Štěpán Zálešák |
Internetový prodejce letenek Letuška.cz spustil v Česku online a televizní kampaň na podporu své značky.Ve třech televizních spotech, nasazených i na internet, vystupují tři "letušky", které za účelem vybojování co nejlepších letenek pro zákazníky nasazují i "ženské zbraně". Jednou z letušek je i Miss Slovensko Laura Longauerová.
Casting na obsazení hlavních rolí proběhl přímo přes stránky Letuška.cz, kam dívky mohly posílat své fotografie. Celkem se přihlásilo asi 300 zájemkyň, z nichž zadavatel ve spolupráci s produkcí vybral zhruba padesát postupujících, a z nich potom tři konečné finalistky. Mezi nimi byla i Longauerová, která se přihlásila na casting sama.
Koncept kampaně vytvořil nezávislý idea maker a bývalý kreativní ředitel Publicisu Štěpán Zálešák, který také všechny tři spoty režíroval. Spoty vznikly v produkci E Fox, hudbu a zvuk měla na starost Bangs Europe. Kampaň běží v on-linu, v TV Barrandov a na outdoorových LCD plochách.
Komentáře