Bubble
Lexus
Zažít Lexus / Zdeněk Pohlreich a další
- Online
- 1307
Klient | Lexus |
---|---|
Značka | Lexus |
Obor | Auto moto |
Web | https://zazitlexus.cz |
Japonská automobilka Lexus odstartovala nový projekt s názvem Zažít Lexus. Ten představuje modely a hodnoty značky potenciálním zákazníkům prostřednictvím unikátních zápůjček, ve kterých nejde jen o auta, ale i o připravený zážitek. Za ideou a exekucí projektu stojí obsahová agentura Bubble.
Nosnou myšlenkou kampaně je, že kdo jednou zkusí Lexus, už nikdy nebude chtít nic jiného. Namísto klasických zápůjček vozů jsou v rámci programu Zažít Lexus připraveny čtyři testovací dny spojené s výletem a se servisem ze strany Lexusu, včetně rezervace ubytování, restaurací a dalších aktivit. "Pro vybranou skupinu lidí jsme vytvořili tento unikátní koncept, ve kterém si mohou vůz otestovat na čtyři dny na těch nejkrásnějších místech Česka a Slovenska. To vše s exkluzivní péčí vytvořenou na míru," představil projekt Martin Peleška, šéf českého zastoupení značky Lexus.
"Lexus je ve svém segmentu jedinečný. To jsme reflektovali v samotnému konceptu a v jeho exekuci. Veškerý obsah, který v komunikaci používáme, je vytvořený lokálně a zachycuje reálné situace, které s autem zažíváte," uvedla Michaela Pechanová, idea maker agentury Bubble. Celá komunikace je pro potenciální zákazníky personalizovaná v duchu omotenashi, jedné z hodnot značky.
Kampaň běží pro veřejnost i vybrané potenciální zákazníky od poloviny srpna do konce roku v offlinu, v digitálu pak na sociálních sítích značky (Facebook a Instagram) a microsite. Do exekuce i do šíření kampaně byli zapojeni influenceři, stávající zákazníci a ambasadoři značky - šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, akrobatický letec Petr Kopfstein a herec Maroš Kramár.
Komentáře