upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Lidl
Díky 20 milionům fanoušků na Facebooku

Klient Lidl
Značka Lidl
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Světová komunita fanoušků Lidlu na Facebooku dosáhla v květnu 20 milionů. Jako poděkování vznikla píseň ve 20 jazycích na melodii hitu Passenger Let Her Go, která je k vidění na YouTube i Facebooku. Autorkou textu je finská zpěvačka Saara Aalto, která píseň speciálně pro Lidl a jeho facebookové fanoušky také nazpívala. Spojila v něm 20 jazyků z různých zemí, ve kterých Lidl působí.

Třicetiletá zpěvačka momentálně pracuje na svém prvním mezinárodním albu s hudebními producenty Xenomania a Metrophonic, týmy stojícími za hity Kylie Minogue a Cher.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy