Vlastní tvorba
Lidl
K vánocům nůž šéfkuchaře
- Televize
- 6576
Klient | Lidl |
---|---|
Značka | Lidl |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Obchodní řetězec Lidl spustí v pondělí 23. listopadu vánoční kampaň, jejíž součástí je "rozdávání dárků" v podobě šéfkuchařských nožů z nerezové oceli. Nůž získají zákazníci za sedm nákupů nad 500 korun, pořízených v době od 23. listopadu do 20. prosince. Vybrat si mohou ze dvou variant – buď nůž s designem šéfkuchaře Romana Pauluse, nebo Marcela Ihnačáka. Oba nože budou uloženy v dárkové kazetě, jejíž součástí je brožura s informacemi o vlastnostech a způsobu používání i praktický průvodce technikou krájení.
„Touto akcí navazujeme na náš projekt Kuchyně Lidlu. V loňském roce jsme zákazníkům za nákupy rozdávali kuchařku s recepty Romana Pauluse a Marcela Ihnačáka. I letos zůstaneme u vaření a pro zákazníky máme připraveny nože,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Jitka Vrbová.
Kampaň podle ní začne běžet v médiích naplno od pondělí a využije televizi, rádio, tisk i online.V televizi poběží reklama na kanálech Primy, Novy, Barrandova a Óčka.Reklamu připravovala zahraniční agentura, se kterou Lidl dlouhodobě spolupracuje.
Komentáře