upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Lidl
Paulus vs. Ihnačák / Mozzarella

Klient Lidl Česká republika
Značka Lidl
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Po několika týdnech teasingové (poutací) fáze maloobchodní řetězec Lidl odtajnil obsah své nové kampaně. Jejími tvářemi jsou šéfkuchař českého hotelu Alcron Roman Paulus a slovenský šéfkuchař Marcel Ihnačák. Koncept kampaně stojí na souboji dvou kuchařských es a v přeneseném smyslu proti sobě soutěží i česká a slovenská kuchyně. Klání se bude pravidelně každý týden odehrávat na webu KuchyněLidlu.cz, poutat na to budou spoty v televizi a v rádiu. Kuchaři dostanou týden co týden nový úkol, a to  vymyslet z vybraných surovin zajímavý recept.

Přináší tak do českých a slovenských kuchyní inspiraci, ta podle průzkumu Lidlu chybí při vaření dvěma pětinám Čechů. „Cílem této dlouhodobé kampaně je povznést každodenní rutinu vaření na zábavu, nabídnout jiný pohled na gastronomii, která stojí na čtyřech základních principech: zdravě, rychle, jednoduše a za super cenu,“ uvedl jednatel společnosti Lidl Česká republika Michal Farník.

Dlouhodobá kampaň bude probíhat v podobě televizních a rádiových spotů, v tisku, na letácích a billboardech, na internetu a sociálních sítích. Recepty budou pro veřejnost dostupné v letáku, na prodejnách a hlavně na webu KuchyněLidlu.cz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy