upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Lidl
Retro týden / Roman Paulus, Marcel Ihnačák

Klient Lidl
Značka Lidl
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Mléko v sáčku, žvýkačky Pedro, dezert Metro, zmrzlina Eskymo, toaletní mýdlo Šeřík, voda po holení Pitralon a další slavné relikty socialistického maloobchodu budou od pondělí 15. června k dostání v obchodním řetězci Lidl. Ale jen dočasně. Lidl se totiž rozhodl nalákat nové zákazníky na tzv. retro týden. Nabídka bude podle zástupců Lidlu obsahovat autentické produkty. "Spolupracovali jsme s konkrétními dodavateli a každý výrobek vyvíjeli buď podle autentické receptury, pokud se dochovala, nebo, zejména v případě obalů, přizpůsobovali výrobu tak, aby se co nejvíc blížila původnímu vzoru," uvedla pro Médiář mluvčí řetězce Jitka Vrbová. Původní recepturu využil Lidl podle jejích slov například při výrobě socialistických salámů, které se také objeví v nabídce.

Lidl tímto novým tematickým týdnem navazuje na své týdny mezinárodních kuchyní a akci spouští ve všech svých 230 prodejnách v Česku. Retro týden bude doprovázet také tematická reklama s kuchaři Romanem Paulusem a Marcelem Ihnačákem, kteří jsou dlouhodobě tvářemi Lidlu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy