upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Lidl
Takové normální Vánoce

Klient Lidl
Značka Lidl
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Obchodní řetězec Lidl spustil vánoční kampaň s názvem Takové normální Vánoce. Stejně jako loni v kampani i letos využije kromě podpory v místě prodeje a letáků i televizní spoty, internet a sociální média. "Pod hasthagy #vanoceposvem a #beautifullynormal lidé naleznou vánoční fotky, tipy a rady nejen od nás, ale také od blogerů, kteří se s námi pro vánoční přípravy opět spojili,"  uvedla Zuzana Holá, tisková mluvčí Lidlu.

"Každá rodina slaví Vánoce trochu jinak, každá má tu „svou“ tradici. Naší předvánoční nabídkou chceme zákazníkům pomoci připravit svátky takové, jaké je oni sami opravdu chtějí mít. My jsme tu od toho, abychom jim je co nejvíce ulehčili," doplnila Holá. 20. listopadu startuje v prodejnách vánoční nabídka výběrových pochutin značky Deluxe, která potrvá do Vánoc. Zákazníci v ní najdou každý týden tipy na "jedlé" vánoční dárky. Zároveň připravili i katalog dalších tipů na vánoční dárky, hračky, spotřebiče a další.

Takové normální Vánoce jsou součástí mezinárodní vánoční kampaně společnosti Lidl s hashtagem  #beautifullynormal Christmas.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy