Vlastní tvorba
Lidl
Vše na jednom místě / Marek Vašut, Roman Paulus, Marcel Ihnačák
- Televize
- 4561
Klient | Lidl Česká republika |
---|---|
Značka | Lidl |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Maloobchodní řetězec Lidl spouští v pondělí 25. května třicetivteřinový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě. Spot poběží minimálně měsíc na všech kanálech Primy, Novy, Óčka a Barrandova. Reklamu stvořila zahraniční agentura, s níž Lidl dlouhodobě spolupracuje, ale její jméno nezveřejňuje.
Spot je koncipován jako reportáž z experimentu, kterým provází herec Marek Vašut, jenž je tváří Lidlu déle. Skupinka lidí, která si myslí, že vaření je příliš složité a časově náročné, je pozvaná do místnosti, kde jsou k dispozici regály se surovinami, ale zároveň je zde i kuchyně. Dorazí i kuchaři Roman Paulus s Marcelem Ihnačákem, kteří účastníkům rozdají recepty, jež sami vymysleli a během vaření lidem pomáhají a radí.
„Naším cílem je ukázat, že v prodejnách Lidl najdou lidé vše co potřebují - kvalitní suroviny a zároveň inspiraci na vaření od profesionálních kuchařů. Přesně tyto parametry totiž dle našeho průzkumu oceňují zákazníci v našich prodejnách nejvíc,“ popisuje Jitka Vrbová, tisková mluvčí Lidlu.
Vizuál reklamy bude využit v letácích a přímo na prodejnách.
Komentáře