upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Lidl
Vše na jednom místě / Marek Vašut, Roman Paulus, Marcel Ihnačák

Klient Lidl Česká republika
Značka Lidl
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Maloobchodní řetězec Lidl spouští v pondělí  25. května třicetivteřinový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě. Spot poběží minimálně měsíc na všech kanálech Primy, Novy, Óčka a Barrandova. Reklamu stvořila zahraniční agentura, s níž Lidl dlouhodobě spolupracuje, ale její jméno nezveřejňuje.

Spot je koncipován jako reportáž z experimentu, kterým provází herec Marek Vašut, jenž je tváří Lidlu déle. Skupinka lidí, která si myslí, že vaření je příliš složité a časově náročné, je pozvaná do místnosti, kde jsou k dispozici regály se surovinami, ale zároveň je zde i kuchyně. Dorazí i kuchaři Roman PaulusMarcelem Ihnačákem, kteří účastníkům rozdají recepty, jež sami vymysleli a během vaření lidem pomáhají a radí.

„Naším cílem je ukázat, že v prodejnách Lidl najdou lidé vše co potřebují - kvalitní suroviny a zároveň inspiraci na vaření od profesionálních kuchařů. Přesně tyto parametry totiž dle našeho průzkumu oceňují zákazníci v našich prodejnách nejvíc,“ popisuje Jitka Vrbová, tisková mluvčí Lidlu.

Vizuál reklamy bude využit v letácích a přímo na prodejnách. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy