Symbio Digital
Lindt Hello
Lindt Hello s ovládáním Leap Motion
- Online
- 2910
Klient | Lindt & Sprüngli (Czechia) |
---|---|
Značka | Lindt Hello |
Obor | Potraviny |
Art director | Václav Krbůšek |
Creative director | Zdeněk Hejda |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | Václav Krbůšek , Vít Kašpar |
Account manager | Lenka Pálová |
Programátor | Szymon Lesisz |
Kodér | Jiří Váňa |
Výrobce čokolád Lindt & Sprüngli ve spolupráci s agenturou Symbio Digital spustil digitální část zaváděcí kampaně pro svoji novou značku Lindt Hello, ve které jako první v Česku využívá novou technologii ovládání pohybem Leap Motion. Ta je v oficiální volné distribuci teprve dva měsíce a na stánku Lindt Hello si ji budou moci vyzkoušet návštěvníci podzimního Designbloku.
Kampaň samotná je cílená na mladší městské uživatele a představuje novou čokoládu Lindt Hello jako módní doplněk, kterým lze doladit každý outfit. Jádrem komunikace je facebooková aplikace, kde si uživatelé mohou sestavit vlastní outfit – každá z možných kombinací pak spouští unikátní video, ve kterém si může uživatel svůj výtvor prohlédnout na pohledné modelce.
Technologie Leap Motion pak bude využita na speciálním eventu v rámci letošního Designbloku (od 7. do 13. října), kde návštěvníci dostanou možnost upravenou aplikaci ovládat pouhým pohybem ruky před obrazovkou.
Leap Motion funguje na principu optického ovládání pohybem, na rozdíl od technologie Kinect ale dokáže rozeznat i drobné pohyby jednotlivých prstů nebo tahy tužkou. Aplikace bude propojena s několikakolovou soutěží, v níž je možné vyhrát stylová ručně renovovaná městská kola nebo džíny na míru od českého designérského studia Chatty, které do aplikace poskytlo svoji podzimní kolekci.
Symbio pro kampaň dále připravilo adaptaci webové prezentace pro český trh a zajišťuje také komunikaci na sociálních sítích.
Komentáře