Symbio Digital
Lindt & Sprüngli
Najděte velikonočního zajíčka
- Online
- 853
Klient | Lindt & Sprüngli |
---|---|
Mediální agentura | Symbio Digital |
Značka | Lindt & Sprüngli |
Obor | Potraviny |
Produkce | Symbio Digital |
Copywriter | Lubor Tůma |
Grafika/ilustrace | Narn Badmaev |
Account manager | Jan Kasper |
Web | http://www.lindt.cz/ |
Výrobce čokolád Lindt spouští před Velikonocemi spotřebitelskou soutěž s názvem „Najděte velikonočního zajíčka“. V ní kombinuje využití soutěžních kódů na produktu s microsite, kde si uživatelé mohou ověřit svoji výhru. Tisíc výher v podobě plyšových zajíčků se losuje v sedmi soutěžních kolech až do poloviny dubna, kdy se rozhodne o výherci hlavní ceny v podobě zájezdu od CK Blue Style. Kampaň bude mít podporu i na facebookové stránce Lindt.
Komentáře