upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Adwood, Zaraguza

Linka bezpečí
Bojím se do školy

Bojím se do školy
Klient Linka bezpečí
Značka Linka bezpečí
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Sdružení Linka bezpečí poskytuje služby krizové intervence dětem v Česku už 20 let. Nyní však sama prochází nelehkým obdobím. Loni se s konzultanty Linky podařilo propojit celkem 219.941 dětí. Letošní rok však vinou nedostatku peněz startovala s omezeným provozem. Aby se tato situace rychle zlepšila a děti se mohly dovolat včas, zakládá Linka Klub přátel Linky v bezpečí a vyhlašuje finanční sbírku.

Kreativu dělá partnersky Adwood Daniela Růžičky, o web se postarala Zaraguza. Mediálním partnerem se stal Seznam.cz, z rádií Impuls, Expres, Spin. Nasazení kampaně do médií zajišťuje mediální agentura Starcom MediaVest Group.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy