Adwood, Zaraguza
Linka bezpečí
Bojím se do školy
- Tisk
- 1316
Klient | Linka bezpečí |
---|---|
Značka | Linka bezpečí |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Sdružení Linka bezpečí poskytuje služby krizové intervence dětem v Česku už 20 let. Nyní však sama prochází nelehkým obdobím. Loni se s konzultanty Linky podařilo propojit celkem 219.941 dětí. Letošní rok však vinou nedostatku peněz startovala s omezeným provozem. Aby se tato situace rychle zlepšila a děti se mohly dovolat včas, zakládá Linka Klub přátel Linky v bezpečí a vyhlašuje finanční sbírku.
Kreativu dělá partnersky Adwood Daniela Růžičky, o web se postarala Zaraguza. Mediálním partnerem se stal Seznam.cz, z rádií Impuls, Expres, Spin. Nasazení kampaně do médií zajišťuje mediální agentura Starcom MediaVest Group.
Komentáře