upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Linka bezpečí
Co je štěstí?

Klient Linka bezpečí
Značka Linka bezpečí
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Gabriela Duchoňová, Jakub Košťál
Režisér Jakub Kučera
Copywriter Michaela Pišiová
Grafika/ilustrace Lucie Bajgartová
Account manager Michaela Pišiová
Programátor VEGA Team
Hlas Jan Cina
Web http://www.cojestesti.cz

Nezisková organizace Linka bezpečí spustila novou kampaň, ve které se zabývá tím, co je to štěstí. Odpovědi hledá přímo u dětí. Kampaň odstartovala v první polovině prosince. Její web, nazvaný Co je štěstí, ukazuje očima dětí, jak být šťastný, a to prostřednictvím dětských vzkazů a reakcí ve hravém videu. „Kampaň jsme pojali ryze pozitivně od prvotní myšlenky až po finální zpracování napříč komunikací na sociálních sítích, online propagací i vizuály v metru. Naším cílem je vytvořit povědomí o Lince bezpečí jako o značce, která pomáhá dětem nacházet řešení v sobě samých,“ tvrdí PR specialistka Linky bezpečí Michaela Pišiová. Kampaň má podle ní nejen rozkrývat hloubku dětského myšlení, ale i stmelovat rodiny dohromady. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy