Vlastní tvorba
Linka bezpečí
Co je štěstí?
- Online
- 2000
Klient | Linka bezpečí |
---|---|
Značka | Linka bezpečí |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Gabriela Duchoňová, Jakub Košťál |
Režisér | Jakub Kučera |
Copywriter | Michaela Pišiová |
Grafika/ilustrace | Lucie Bajgartová |
Account manager | Michaela Pišiová |
Programátor | VEGA Team |
Hlas | Jan Cina |
Web | http://www.cojestesti.cz |
Nezisková organizace Linka bezpečí spustila novou kampaň, ve které se zabývá tím, co je to štěstí. Odpovědi hledá přímo u dětí. Kampaň odstartovala v první polovině prosince. Její web, nazvaný Co je štěstí, ukazuje očima dětí, jak být šťastný, a to prostřednictvím dětských vzkazů a reakcí ve hravém videu. „Kampaň jsme pojali ryze pozitivně od prvotní myšlenky až po finální zpracování napříč komunikací na sociálních sítích, online propagací i vizuály v metru. Naším cílem je vytvořit povědomí o Lince bezpečí jako o značce, která pomáhá dětem nacházet řešení v sobě samých,“ tvrdí PR specialistka Linky bezpečí Michaela Pišiová. Kampaň má podle ní nejen rozkrývat hloubku dětského myšlení, ale i stmelovat rodiny dohromady.
Komentáře