upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor

Linka bezpečí
Díky, Linko

Klient Linka bezpečí
Značka Linka bezpečí
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Režisér David Laňka
Web http://www.nadaceo2.cz/adopcebudek

Linka bezpečí odstartovala v pondělí 27. října televizním spotem v České televizi kampaň, kterou míří na individuální dárce a zároveň připomíná 20 let své existence. Motiv kampaně vychází ze skutečnosti, že do dnešních dní Linka bezpečí zaznamenala 11.000 děkovných vzkazů od dětí za poskytnutou pomoc.

„Většina kampaní pro neziskové organizace se nese v duchu zobrazování negativních aspektů života a jejich dopadu na lidské osudy. My jsme ale chtěli jít jinou cestou. Pozitivní. Ukázat, že Linka bezpečí dokáže dětem v jejich nelehkých životních situacích opravdu pomoci, že je zde mnoho důvodů, proč jí mohou děti, kterým během let pomohla, poděkovat,“ říká Ivana Šatrová, ředitelka Linky bezpečí.

Kampaň proběhne na 800 budkách v České republice, a to díky dlouholetému partnerovi Linky bezpečí, Nadaci O2, která hradí veškeré náklady spojené s výlepem a pronájmem reklamní plochy. Dalšími kanály kampaně budou vedle televize i print, rádio i online.

„V kampani nás mediálně podpoří nejen Česká televize, ale také Český rozhlas, Právo, Euro a Reflex, kteří nám mediální prostory v rámci našeho letošního partnerství na filmovém festivalu v Karlových Varech darovali,“ přiblížila za Linku bezpečí šéfka její komunikace Lucie Kopejtková.

Kampaň poběží od začátku listopadu do konce roku. V prosinci Linku bezpečí podpoří svojí online kampaní její další generální partner Era. Hlavní motiv kampaně je rozšířen i do další komunikace Linky bezpečí s veřejností.

V pátek 24. října spustila Nadace O2 projekt Adopce budek. Hlavním motivem na telefonních budkách bude právě „Díky“. Kampaň je plně financována Nadací O2 a výtěžek z adopce bude poukázán na provoz Linky bezpečí.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy