upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Linka bezpečí
Postav se s námi proti šikaně / Filip Tomsa, Sebastian

Klient Linka bezpečí
Značka Linka bezpečí
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://zastavsikanu.cz

Linka bezpečí spouští spolu s Veolií kampaň Postav se s námi proti šikaně, která je zaměřená na děti školou povinné, studenty, rodiče a pedagogy. Cílem kampaně je, aby lidé o šikaně mluvili, postavili se za oběť šikany a podpořili bezplatnou Linku bezpečí. "Šikana představuje celospolečenské téma, jehož závažnost potvrzují i statistiky Linky bezpečí. V roce 2016 bylo přijato 2239 hovorů o šikaně, což je nejvíc za poslední čtyři roky," uvedl Peter Porubský, vedoucí Linky bezpečí.

Za podpory společnosti Veolia vznikl videospot, který je spuštěn na sociálních sítích (Facebook, YouTube) v několika verzích a ukazuje, jak je důležité postavit se proti šikaně a chránit její oběť, která potřebuje podporu, pozornost a pomoc. Patrony kampaně jsou i herec Filip Tomsa a zpěvák Sebastian. Na webových stránkách mohou lidé napsat vzkaz nebo natočit video a pomoci druhým svým vlastním příběhem nebo přispět na provoz Linky bezpečí. Tématu šikany se věnuje i blog Linky bezpečí.

Na výrobě a propagaci kampaně se podílejí agentury a společnosti Veolia, No Stress Production, OOO grafické studio, PwC Česká republika, STES a Fotbalová asociace České republiky. Hudbu spotu složil Tomáš Sehnal z hudební skupiny Hodiny a hlavním mediálním partnerem je Český rozhlas.

Linka bezpečí spolupracuje i s projektem pro odhalování šikany na školách s názvem Nenech to být. Na školách, které jsou do projektu zapojené, je možné využít web a mobilní aplikaci Nenech to být. Přes ní mohou žáci nebo rodiče anonymně upozornit na dítě, kterému je ubližováno. Oznámení se pak dostane přímo ke kompetentní osobě na škole. V současné době se do projektu zapojilo přes 700 škol.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy