upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Linka pomoci řidičům 1224
Jedeme dál

Klient Česká kancelář pojistitelů
Mediální agentura Knowlimits
Značka Linka pomoci řidičům 1224
Obor Finanční služby
Režisér Daniel Růžička

Česká kancelář pojistitelů spouští informační kampaň, jejímž úkolem je dostat do širšího povědomí jednotnou Linku pomoci řidičům 1224. Tu mohou čeští motoristé využít v případě potřeby odtahu nepojízdného vozidla bez ohledu na to, u které pojišťovny mají sjednané povinné ručení nebo havarijní pojištění. Základ kampaně tvoří reklamní spot s nově otextovanou melodií známou z duetu Petra Jandy a Petry Janů Jedeme dál. Za přípravou a realizací kampaně stojí agentura Ogilvy & Mather.

„Zadáním bylo vytvořit takový spot, který motoristu nejen zaujme, ale zejména bude intenzivně působit na zapamatování telefonního čísla 1224 na Linku pomoci řidičům. Nechtěli jsme jít cestou drastických záběrů dopravních nehod, ale ani nebylo záměrem celou situaci bagatelizovat. Výsledný reklamní spot splňuje naše představy a ukazuje pojišťovny jako partnery řidičů v těžkých situacích, které je mohou na silnicích potkat,“ uvedl Jakub Hradec, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů, provozovatele linky.

Spot běží od pondělí 13. července na televizních stanicích skupin Prima, Barrandov a Atmedia, v pozdějších fázích se do kampaně zapojí i televizní stanice skupiny Nova. Televizní kampaň poběží až do podzimu. Vzhledem k tomu, že jedním z hlavních cílů Linky pomoci řidičům 1224 je urychlit odtah nepojízdného vozidla a tím přispět k obnovení bezpečnosti a plynulosti silničního provozu, je informační televizní kampaň financována ze státního Fondu zábrany škod.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy