ADison
Litovel Černý Citron
Mluvící Citrón
- Online
- 997
Klient | Pivovar Litovel |
---|---|
Značka | Litovel Černý Citron |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | http://www.cernycitron.cz |
Agentura ADison spustila online kampaň na ochucené pivo Litovel Černý Citron pro klienta Pivovar Litovel. Kreativní koncept stojí na postavě Mluvícího Citrónu. Celá kampaň vyvrcholí Velkou citronovou party 6. června v Korunní pevnůstce v Olomouci.
Kampaň je zaměřená na přátelství, společně strávený čas a zábavu. "Abychom podpořili přátelství, vymysleli jsme Velké citronové hry, akci určenou pro party přátel, které se spolu utkají v citronově ulítlých disciplínách. Kromě piva Litovel Černý Citron vyhraje vítěz víkend pro partu přátel v celkové hodnotě 50 tisíc korun," uvedla Alžběta Fridrichová, ředitelka agentury ADison.
V portfoliu produktů Pivovaru Litovel cílí Černý Citron alko i nealko na mladší konzumenty ve věku 18 až 30 let. Proto komunikace probíhá zejména online a její hlavní tváří se stal Mluvící Citrón. Ten využívá vlastní kanál na YouTube, Facebook a microsite i sociální sítě Pivovaru Litovel – Facebook i Instagram. Placená podpora jednotlivých online kanálů má za účel akvizici účastníků a soutěžních týmů na červnovou akci, jejich registrace pak probíhá přímo přes microsite. Pro YouTube vznikla ve spolupráci s Publishers a hercem Martinem Valašem tři samostatná videa. O grafickou podobu vizuálů se postaral ADison.
Komentáře