upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Livesport.cz
Vaše oči ve světě sportu

Klient Livesport
Značka Livesport.cz
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce Cinemania, Stillking Films
Režisér Filip Racek
Kameraman Klaus Fuxjager

Český web se sportovními výsledky Livesport spouští novou reklamní kampaň. Ta stojí na velkoryse pojatých televizních spotech, které v minulých týdnech vznikaly v Jihoafrické republice. Propagují možnost sledovat výsledky v reálném čase kdekoliv, prostřednictvím aplikací Livesportu pro mobilní telefony. Hlavním cílem kampaně je promo značek jednotlivých webů Livesportu a podpora návštěvnosti. Weby Livesportu mají třicítku jazykových verzí (vévodí jim globální FlashScore.com, celkově mají 60 milionů návštěvníků měsíčně a jejich mobilní aplikace 15 milionů stažení).

Nejvýznamnějšími komunikačními kanály kampaně jsou televize a internet. V Česku spoty půjdou na ČT Sport u mistrovství světa v hokeji či u přenosů z fotbalového Eura. V Evropě pak na Eurosportu 2 u Bundesligy či na Eurosportu 1 u tenisového Roland Garros. Komunikaci na internetu dominuje YouTube. Spot má víc než padesát mutací, pro lokalizovanou podporu jednotlivých webů v různých jazycích.

Za produkcí kampaně stála firma Cinemania a producent Martin Kořínek. Režisérem a autorem základního konceptu byl Filip Racek, kameramanem Klaus Fuxjager. Postprodukci řídil v Magiclabu Michal Křeček. Spolupracovala také agentura Beefbrothers, kteří bodovali s předchozí kampaní Livesportu. Hlavním partnerem v Jihoafrické republice byla produkční společnost Stillking Films, ta pomohla i s hereckým obsazením.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy