Vlastní tvorba
Livesport.cz
Vaše oči ve světě sportu
- Televize
- 3329
Klient | Livesport |
---|---|
Značka | Livesport.cz |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | Cinemania, Stillking Films |
Režisér | Filip Racek |
Kameraman | Klaus Fuxjager |
Český web se sportovními výsledky Livesport spouští novou reklamní kampaň. Ta stojí na velkoryse pojatých televizních spotech, které v minulých týdnech vznikaly v Jihoafrické republice. Propagují možnost sledovat výsledky v reálném čase kdekoliv, prostřednictvím aplikací Livesportu pro mobilní telefony. Hlavním cílem kampaně je promo značek jednotlivých webů Livesportu a podpora návštěvnosti. Weby Livesportu mají třicítku jazykových verzí (vévodí jim globální FlashScore.com, celkově mají 60 milionů návštěvníků měsíčně a jejich mobilní aplikace 15 milionů stažení).
Nejvýznamnějšími komunikačními kanály kampaně jsou televize a internet. V Česku spoty půjdou na ČT Sport u mistrovství světa v hokeji či u přenosů z fotbalového Eura. V Evropě pak na Eurosportu 2 u Bundesligy či na Eurosportu 1 u tenisového Roland Garros. Komunikaci na internetu dominuje YouTube. Spot má víc než padesát mutací, pro lokalizovanou podporu jednotlivých webů v různých jazycích.
Za produkcí kampaně stála firma Cinemania a producent Martin Kořínek. Režisérem a autorem základního konceptu byl Filip Racek, kameramanem Klaus Fuxjager. Postprodukci řídil v Magiclabu Michal Křeček. Spolupracovala také agentura Beefbrothers, kteří bodovali s předchozí kampaní Livesportu. Hlavním partnerem v Jihoafrické republice byla produkční společnost Stillking Films, ta pomohla i s hereckým obsazením.
Komentáře