upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

LMC
Slušná káva

Klient LMC
Značka LMC
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce SocialBooster
Web http://old.slusnakava.cz/

Zprostředkovatel pracovních nabídek LMC ve své nové kampani bojuje proti liknavosti personalistů. Upozorňuje tak na paradox, že navzdory rekordně nízké nezaměstnanosti v Česku se zájemci o nová místa v řadě případů nedočkají adekvátní odpovědi včas. "Zhruba polovina zaslaných životopisů zůstává i po dvou týdnech bez odpovědi, na začátku kampaně to byly plné dvě třetiny," shrnuje zkušenost LMC analytik firmy Tomáš Ervín Dombrovský. "Na trhu je čtvrt milionu volných míst na necelých 300.000 nezaměstnaných. Logicky si tedy firmy přetahují zaměstnané lidi," doplnil. Cílem kampaně podle něj je, ideálně "aby každý do dvou týdnů věděl, na čem je, a mohl se podle toho zařídit". Podle LMC dělí personalisty od marketérů konkrétně to, že ač obě profese využívají kampaní, personalisté si vesměs příliš nelámou hlavu právě s termíny odpovědí zájemcům o jejich nabídku.

Na problém nekomunikace, jeden z největších na současném trhu práce v Česku, upozornilo LMC eventem nazvaným Slušná káva. Na trzích na náměstí Jiřího z Poděbrad píáristi instalovali stánek fiktivní nové značky Slušná káva a po trzích zvali lidi, aby si šli kávu objednat. U stánku se pak prodavači záměrně nevěnovali těm, kdo si chtěli nápoj dát. Firma tak chtěla vybudit frustraci podobnou, jakou může cítit uchazeč, když mu personalista včas neodpoví.

Zároveň na Facebooku běžela kampaň na několik desítek novinářů, rovněž s pozvánkou na Slušnou kávu, pozvánka jim přišla i poštou. Sedmnáct novinářů si kávu následně objednalo, ta jim ale v určený termín záměrně nebyla doručena. O Slušné kávě měli po výzvě do agentury na sociální sítě napsat v komunitě známí Patrick Zandl či Petr Koubský, podle slov agentury "aby novináři pochopili, jak je téma závažné". Kampani mimoděk pomohl svou negativní reakcíDaniel Dočekal, ten ale nebyl do záměru zasvěcen.

V další fázi kampaně má vzniknout video, které prostřednictvím onlinu a direct mailu chce LMC šířit na desetitisíce manažerů lidských zdrojů, které má v databázi.

Podkladová data a průzkumy pro kampaň pocházejí od LMC, autorem konceptu, produkce a online kampaně je agentura AC&C Public Relations, která s LMC dlouhodobě spolupracuje, o video se postarala její sesterská agentura SocialBooster.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy