Ogilvy & Mather, Symbio Digital
Lumea
Až osm týdnů bez epilace
- Televize
- 1186
Klient | Philips |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Lumea |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Web | http://www.lumea.cz/ |
Výrobce elektroniky Philips spustil speciální marketingovou kampaň, která propaguje depilační přístroj Lumea. Ten podle Philipsu využívá technologii na bázi světla, pro odstranění chloupků údajně na dobu až osmi týdnů při jednom použití. Součástí kampaně jsou nadlinkové i podlinkové aktivity, včetně nového reklamního spotu, který poběží do konce května v televizních stanicích skupiny Prima. Spot vytvořila agentura Ogilvy & Mather Paris, pro Česko jej adaptovala pražská Ogilvy & Mather. Nákup médií dostala na starost agentura Carat.
Do 28. června poběží také aktivní online bannerová kampaň doplněná videospoty, brandingem a PR články. Informace o produktu budou k dispozici i v obchodech a na webových stránkách lumea.cz nebo philips.cz. Online bannery a web lumea.cz vytvořila lokálně digitální agentura Symbio Digital, PR aktivity má na starost FleishmanHillard.
Ve vybraných obchodech po celém Česku pak budou zákazníky seznamovat se systémem Philips Lumea hostesky. Součástí kampaně je přitom i nabídka testování na 90 dní se zárukou vrácení peněz. Akce probíhá ve vybraných online obchodech a obchodech s elektrospotřebiči. Pořadatelem celé akce je directmarketingová agentura Aveda PTI, která je také autorem propagačních letáků a plakátů.
Komentáře