Vlastní tvorba
Mafra
Všechno v jednom košíku
- Event
- 2101
| Klient | Mafra |
|---|---|
| Značka | Mafra |
| Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Vydavatelství Mafra představuje mediálním agenturám novou obchodní strategii, s důrazem na kompletní nabídku portfolia napříč všemi čtyřmi mediatypy, jimiž disponuje - jsou jimi tisk, televize, internet, rádio. Zároveň představuje novou strukturu oddělení klíčových zákazníků a obchodníky, kteří od května tým rozšířili.
Ředitel tiskové inzerce Roman Stolejda kromě aktuálních výsledků čtenosti vyzdvihuje výkon vlastního oddělení, kde jednorázový zásah údajně dosahuje 69 GRPs a CPP v ceníkových cenách 17.998 Kč.
Spolu s čísly do agentur putuje i košík plný ovoce. Generální ředitel Mafry se jmenuje Štěpán Košík, název nové kampaně obchodníků lze tedy vnímat i jako hříčku s jeho příjmením.


Komentáře