upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Mafra
Všechno v jednom košíku

Všechno v jednom košíku
Klient Mafra
Značka Mafra
Obor Média, vydavatelství, marketing

Vydavatelství Mafra představuje mediálním agenturám novou obchodní strategii, s důrazem na kompletní nabídku portfolia napříč všemi čtyřmi mediatypy, jimiž disponuje - jsou jimi tisk, televize, internet, rádio. Zároveň představuje novou strukturu oddělení klíčových zákazníků a obchodníky, kteří od května tým rozšířili.

Ředitel tiskové inzerce Roman Stolejda kromě aktuálních výsledků čtenosti vyzdvihuje výkon vlastního oddělení, kde jednorázový zásah údajně dosahuje 69 GRPs a CPP v ceníkových cenách 17.998 Kč.

Spolu s čísly do agentur putuje i košík plný ovoce. Generální ředitel Mafry se jmenuje Štěpán Košík, název nové kampaně obchodníků lze tedy vnímat i jako hříčku s jeho příjmením.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy